To zdecydowanie najgorsza duża linia w Ameryce Południowej. Na lotach trwających 5-6h brak jakiegokolwiek posiłku / napojów w cenie biletu. Brak nawet kawy / wody. Beznadziejne, niewygodne fotele w A320 - twarde, brak możliwości jakiejkolwiek regulacji. Taki samolot był na locie Quito - Buenos Aires (ponad 5h lotu). Niedziałający check in przez aplikację, na 5 lotów udało mi się odprawić tylko na jednym z nich. Fatalna obsługa naziemna - mimo faktu, że check in przez aplikację był niemożliwy, podczas jednego z lotów odmówili odprawy na lotnisku, twierdząc, że to wina "problemów z internetem". Po 30 minutowej rozmowie dokonali odprawy twierdząc jednocześnie, że robią wielką łaskę. Bezczelnie wyłudzają opłaty dodatkowe. Podczas lotu z Sao Paulo do Miami nie było możliwości odprawy online (lot do USA). Komunikat na stronie Avianca kazał odprawić się na lotnisku... gdzie naliczyli opłatę za odprawę, twierdząc, że "trzeba się odprawić online". Brak reakcji na argumenty.
Ciasno
Na lotach trwających 5-6h brak jakiegokolwiek posiłku / napojów w cenie biletu. Brak nawet kawy / wody.
Beznadziejne, niewygodne fotele w A320 - twarde, brak możliwości jakiejkolwiek regulacji. Taki samolot był na locie Quito - Buenos Aires (ponad 5h lotu).
Niedziałający check in przez aplikację, na 5 lotów udało mi się odprawić tylko na jednym z nich.
Fatalna obsługa naziemna - mimo faktu, że check in przez aplikację był niemożliwy, podczas jednego z lotów odmówili odprawy na lotnisku, twierdząc, że to wina "problemów z internetem". Po 30 minutowej rozmowie dokonali odprawy twierdząc jednocześnie, że robią wielką łaskę.
Bezczelnie wyłudzają opłaty dodatkowe. Podczas lotu z Sao Paulo do Miami nie było możliwości odprawy online (lot do USA). Komunikat na stronie Avianca kazał odprawić się na lotnisku... gdzie naliczyli opłatę za odprawę, twierdząc, że "trzeba się odprawić online". Brak reakcji na argumenty.