Alxboro 1 listopada 2023 22:18
uszkodzili bagaż 
michaeloleary 28 października 2023 22:39
Wygodne fotele w B787 
To zdecydowanie najgorsza duża linia w Ameryce Południowej.
Na lotach trwających 5-6h brak jakiegokolwiek posiłku / napojów w cenie biletu. Brak nawet kawy / wody.
Beznadziejne, niewygodne fotele w A320 - twarde, brak możliwości jakiejkolwiek regulacji. Taki samolot był na locie Quito - Buenos Aires (ponad 5h lotu).
Niedziałający check in przez aplikację, na 5 lotów udało mi się odprawić tylko na jednym z nich.
Fatalna obsługa naziemna - mimo faktu, że check in przez aplikację był niemożliwy, podczas jednego z lotów odmówili odprawy na lotnisku, twierdząc, że to wina "problemów z internetem". Po 30 minutowej rozmowie dokonali odprawy twierdząc jednocześnie, że robią wielką łaskę.
Bezczelnie wyłudzają opłaty dodatkowe. Podczas lotu z Sao Paulo do Miami nie było możliwości odprawy online (lot do USA). Komunikat na stronie Avianca kazał odprawić się na lotnisku... gdzie naliczyli opłatę za odprawę, twierdząc, że "trzeba się odprawić online". Brak reakcji na argumenty.
 
tymek 4 września 2023 12:12
opoznienie 
B1916 21 lipca 2023 11:17
Brak 
B1916 21 lipca 2023 11:16
Brak 
Banderowska obsługa, i bezczelne "slava u(pa)krainie" wygłaszane przez interkom 
tymek 9 maja 2023 17:10
brak 
unikać tego shitu 
tymek 9 maja 2023 17:10
brak 
gówno nie linia 
tymek 9 maja 2023 17:08
brak 
niemiecki shit 
zoltek1993 8 maja 2023 12:35
opóźniony lot o 2:55 nawet nie dali wody z winy linii bo inny samolot się spóźnił 
Adam Sudenis 1 maja 2023 23:57
Cena 
Wszystko poza ceną 
tunczaj 4 kwietnia 2023 10:25
na czas 
brak jakiegokolwiek serwisu, czy chociazby wody na pokladzie na trasie >6h
linia sieciowa w cenie linii niskokosztowej.
obowiazkowe maski na pokladzie (kwiecien 2023) 
WiesiekB 2 kwietnia 2023 10:47
Obsługa, płatne koce 
Jonkus 5 lutego 2023 15:43
Opóźnienia, brak jakichkolwiek informacji, brak wsparcia 
irae 1 lutego 2023 11:53
brak 
spoźnienie, słabe samoloty, drogo 
hubi 28 listopada 2022 00:20
Jedyny plus to niższa cena samego biletu. 
Godzinne opóźnienie, w sumie nie wiadomo z czego wynikało. Chaos przy check in. Pasażerowie na lot do Krakowa wyciągani z ogromnej kolejki i kierowani do stanowisk poza kolejnością, co oczywiście wzbudzało uzasadnione pretensje innych oczekujących. 
cyryl99 26 listopada 2022 22:23
samolot nie czekał na opóźniony samolot z Warszawy, opóźnienie w miejscu docelowym ponad 4 godziny 
cyryl99 26 listopada 2022 22:19
lot opóźniony, stracone połączenie na dalszą podróż, brak troski o przesiadkowych pasażerów, catering wyłącznie za pieniądze 
pantw 18 października 2022 21:15
tragedia ogólnie 
dwa_pe 29 sierpnia 2022 18:34
Kilka lat temu parę pozytywów może by się znalazło 
W tym momencie AirAsia to jeden wielki SCAM. Zmieniają godziny wylotów o dobre kilka godzin (7 w moim przypadku), a gdy klient ubiega się o anulowanie lotu i zwrot kosztów rezerwacji, nie jest to możliwe. Jedyną opcją kontaktu jest bot, który najpierw kilkukrotnie zasugeruje kredyt na koncie firmy, a jeśli dalej upieramy się przy zwrocie, przydziela numer sprawy, która po dosłownie minucie jest automatycznie zamykana z powodu przesunięcia godziny wylotu nie z winy firmy. Niestety dowiedziałem się po czasie o tysiącach takich przypadków, gdzie niemożliwe jest uzyskanie zwrotu od AirAsia. Jedyną opcją pozostaje Section 75 lub chargeback.