Aleksandra czy coś 17 czerwca 2017 06:10
Brak 
Samolot spóźniony prawie 3,5h 
corrado 11 czerwca 2017 18:40
tanio 
wymuszony lot ze względu na stracony poprzedni (Lizbona-Warszawa), duże opóźnienia w rozkładzie lotów w Portugalii 
corrado 11 czerwca 2017 18:37
bywa tanio 
w wyniku spóźnionego lotu Porto-Lizbona straciłem lot powrotny Lizbona-Modlin 
seba1902 1 czerwca 2017 15:20
brak 
kiepska 
seba1902 1 czerwca 2017 15:19
brak 
opoznienia,
wykupiłem miejsce przy oknie a przy wsiadaniu do samolotu zmienili miejsce, brak komentarza 
patsam 6 maja 2017 14:12
drogo. obsluga i service jak w ryanairze 
rob_sad 3 kwietnia 2017 13:23
tanio 
opóźnienie, gorąco 
rob_sad 3 kwietnia 2017 13:22
tanio 
gorąco i sucho 
rybaqqq 22 marca 2017 14:00
Lot opóźniony o 120min 
dwa_pe 2 lutego 2017 12:05
Skuszony niskimi cenami, miałem okazję kilka razy wypróbować Vueling. Niestety oprócz niskich cen zero pozytywów. Kiepska obsługa, jak na hiszpańską linię przystało ;) Zdarzyło się że, załoga nie zdążyła obsłużyć wszystkich pasażerów na 2,5 godzinnej trasie. Miejsca na nogi chyba nawet mniej niż w Wizzair. Opóźnienia, odwołany lot (brak możliwości bezpłatnej zmiany terminu po 15 dniach), a raz zostałem w domu, gdy ktoś z check-in postanowił ulotnić się przed czasem, a ja nie mogłem odprawić się online. 
Dorota Jagielska 1 lutego 2017 12:45
posiłek
przestrzenność samolotu 
Jola Kruczek 22 stycznia 2017 14:36
tanie 
brak informacji 
Jola Kruczek 22 stycznia 2017 14:34
tanie 
spóźnienia, brak zainteresowania ludźmi podczas spóźnienia samolotu i przebukowania biletu na lot do Polski 
Jola Kruczek 22 stycznia 2017 14:15
Tani bilet 
spóźnienia w każdą stronę, powrót spóźniony 14 godzin. Brak odpowiedzi na reklamację. Nie polecam. 
Liber 6 stycznia 2017 19:24
Po godzinie nie można juz było kupić wody w samolocie ... 
ambush 15 grudnia 2016 22:40
Chyba najgorsza jaką leciałem. Niby Czarter....ale lot 10 godzin i ciut można wymagać. A dwa loty- 2 razy spóźnione o 2 i 3 godziny z wyimaginowanych powodów (powiadamiali o tym w ostatnich momentach przed lotem). Obsługa nie miła....gorzej jak część low cost'ów. 
Semateusz 14 grudnia 2016 15:18
superuomo 29 listopada 2016 21:45
check in online 
Kravkrk 17 listopada 2016 10:17
Mirasz 14 listopada 2016 09:42
Dwa razy zmieniali termin lub godzinę odlotu