Linia jak wiele innych. Niczym szczególnym się nie wyróżnia. Czysto, zazwyczaj punktualnie. Niestety już dziś wszystko na pokładzie (oprócz mineralnej i wafelka) za kasę (na szczęście ceny nie są kosmiczne)
Niektóre ruchy (niby promocyjne) naszego narodowego przewoźnika mogą trochę śmieszyć. Leciałem w tłusty czwartek z WAW do CDG. Zapowiedziano, że zgodnie ze staropolską tradycją pasażerowie zostaną poczęstowani pączkami. Po czym stewki rozniosły mini pączki sucharki z poprzedniego dnia (bez nadzienia). Żenada i żadna reklama polskiej tradycji!!!!!!
Szybka reakcja na maila odnośnie nieprawidłowości w działaniu serwisu internetowego. Mobilna karta pokładowa, świetna sprawa, kiedy nie masz gdzie wydrukować swojej karty pokładowej (tym bardziej, że odprawić się można najwcześniej na 24h przed odlotem). Darmowa woda i batonik. Bardzo podobało mi się to, że kapitan mówił jaką trasą będziemy lecieć/gdzie aktualnie się znajdujemy oraz że w gazetce tej linii umieszczona jest informacja o jej flocie i dalszych planach rozwoju. Takie fajne ciekawostki.
Częste problemy z działaniem serwisu internetowego.
Częste loty z portów regionalnych do WAW Miła obsługa pokładowa
Opóźnienia lotów Długi czas rozpatrywania reklamacji Fatalny system reagowania w sytuacjach awaryjnych (choć mój poranny lot do WAW był odwołany kilka godzin wcześniej-awaria maszyny, nikt nie poinformował żadnego z pasażerów o tym fakcie, co spowodowało dantejskie sceny na lotnisku. Jako formę pomocy LOT zaproponował podwiezienie na stację PKP)
Bardzo drogi bilet przy najniższej klasie ECONOMY. Samolot wysłużony. W bilecie economy za 1600zł (najtańszy) oczekiwałabym czegoś więcej niż kubeczek wody, mini batonik i mini drożdżówka ze szpinakiem/jabłkiem. Bardzo miłe stewardessy na pokładzie. Bardzo późna odprawa przed lotem do Polski przy skomplikowanych procedurach bezpieczeństwa...może być ciężko zdążyć do bramki.
Posiłek na powrotnym locie z meksykańskiego cateringu dużo smaczniejszy niż w trakcie lotu z Warszawy, dużo smaczniejsza kanapka, dobra treściwa z kurczakiem i zieleniną, a nie jak w locie do z cienkim plasterkiem wędliny lub sera i grubą suchą bułką.
niektóre panie steawardessy mam wrażenie, że źle czują się w swojej pracy, nie są miłe, są tam jak za karę i pasażerowie muszą to znosić.
Bezpośredni lot WAW->NYC 8h 30min Wygodny samolot Boeing 787 Dreamliner Możliwość odprawy On-Line
Długi czas rozpatrywania reklamacji Reklamacje nie są rozpatrywane dokładnie i rzetelnie, odmowa nie jest uzasadniona - Linia przyznaje się do błędu i podkreśla że cały czas pracują nad poprawa serwisu ale winy swojej w tym nie widzą.....Mało - konkurencyjne ceny Opóźnienia lotów
Bardzo miły i doświadczony personel. Samolot jest bardzo komfortowy i posiada dużą ilość miejsca na nogi oraz gniazdka elektryczne.
Bardzo sporym minusem jest podły serwis pokładowy, pasażer dostaje jakiś mikroskopijny batonik + woda/kawa/herbata. Rozumiem cięcie kosztów, ale chyba czas kryzysu już się skończył. Z tego powodu częściej wybieram Lufthansę.
Loty na trasie WAW-TLL-WAW Boeingiem 787 Dreamliner oraz lot na trasie WAW-WRO Bombardierem Dash 8. +miły personel pokładowy na wszystkich rejsach +specjalne menu na rotacji WAW-TLL-WAW +upominki na rotacji WAW-TLL-WAW +możliwość wzięcia herbaty na trasie WAW-WRO
Jestem pozytywnie zaskoczony LOTem. Widać, że nastąpiła zmiana serwisu. Na trasie WRO-WAW była również dostępna kawa. W locie do BCN dostaliśmy czekoladowego Mikołaja i drożdżowkę. Oraz oczywiście napoje do wyboru między sokami, wodą, kawą i herbatą.
Bilety zakupione w biurze PLL LOT, za gotówkę, fizycznie otrzymane do ręki. Przed lotem okazuje się - brak w systemie -. (noc, w obcym państwie, zero kontaktu z firmą). Konieczny zakup. Reklamacja na zasadzie "zbywania".
Dobre jedzenie,darmowa kawa,soki etc bez ograniczeń (trasa Waw NY Jfk) ,super samolot Dreamliner, start punktualny -u mnie były same plusy. W maju 2016' też będę leciała LOT-em Waw Ny zobaczymy jak bedzie
Normalna linia lotnicza, bez szału. Nie na super plus ale też i nie na minus. Woda za darmo + prince polo reszta płatna. Miła obsługa, czyste nowe samoloty.
Mogłoby być troche taniej, aczkolwiek to nie jest low coast.
Prz okazji tego lotu okazało się, że linia nie mogła zapewnić wszystkim pasażerom miejsca w samolocie i przed boardingiem szukane chętnych do zmiany planów.
Pomimo iż mieliśmy zarezerwowany inny posiłek niż standardowy (który został zlikwidowany na tej trasie) nie zapytano nas i nie zaproponowano tego posiłku
Miła obsługa pokładowa
Długi czas rozpatrywania reklamacji
Fatalny system reagowania w sytuacjach awaryjnych (choć mój poranny lot do WAW był odwołany kilka godzin wcześniej-awaria maszyny, nikt nie poinformował żadnego z pasażerów o tym fakcie, co spowodowało dantejskie sceny na lotnisku. Jako formę pomocy LOT zaproponował podwiezienie na stację PKP)
Samolot wysłużony. W bilecie economy za 1600zł (najtańszy) oczekiwałabym czegoś więcej niż kubeczek wody, mini batonik i mini drożdżówka ze szpinakiem/jabłkiem.
Bardzo miłe stewardessy na pokładzie. Bardzo późna odprawa przed lotem do Polski przy skomplikowanych procedurach bezpieczeństwa...może być ciężko zdążyć do bramki.
Wygodny samolot Boeing 787 Dreamliner
Możliwość odprawy On-Line
Reklamacje nie są rozpatrywane dokładnie i rzetelnie, odmowa nie jest uzasadniona - Linia przyznaje się do błędu i podkreśla że cały czas pracują nad poprawa serwisu ale winy swojej w tym nie widzą.....Mało - konkurencyjne ceny
Opóźnienia lotów
+miły personel pokładowy na wszystkich rejsach +specjalne menu na rotacji WAW-TLL-WAW +upominki na rotacji WAW-TLL-WAW +możliwość wzięcia herbaty na trasie WAW-WRO
Przelot punktualnie i bez przeszkód.
Jedzenie niesmaczne, nie promujące smacznej polskiej kuchni, kanapki podane suche i z bardzo ubogim wkładem.
Wszystkie zalety/wady znajdują się w poprzednich lotach z tych lotnisk/ linii lotniczych.
Opóźnienie 1.5h.
Wszystkie zalety/wady znajdują się w poprzednich lotach z tych lotnisk/ linii lotniczych.
Opóźnienie z powodu overbookingu...
catering za pieniądze, w cenie biletu tylko woda i wafelek
spóźnienia